Fredag igen

När morgonsysslorna var klara åkte jag ner till Vidablick för att träffa Anette & ta en promenad. 
Vädret var höstfint om man kan säga så. 
(null)

(null)
Det blir samma bilder varje gång när jag går därnere för jag tycker att det så fint! 
(null)
Anette skulle vidare sen så vi hann inte med någon fika idag utan det blev kaffe hemma. 
Jag städade sen och fixade med växterna ute. Jag plockade in en massa tomater och fem röda paprikor. 
Stephie slutade vid tre & kom då direkt till ridhuset där jag & Sigge hade joggat igång.  
Jag fick rida så svetten rann i ansiktet men det är så roligt och det känns som om det går framåt hela tiden. Tack vare Stephies ihärdiga hjälp! 
(null)

(null)
Sigge blev lite svettig han med & blev som vanligt ompysslad efter. Imorgon ska han få massage av Yvonne’s häst & ryttarhälsa. 
Vi åt tacos, som sig bör på fredagskvällen. 
Även om fredagskväll inte har riktigt samma innebörd för oss längre eftersom vi inte jobbar så vill jag försöka hålla lite på "traditionerna" ändå. Liksom att äta nåt extra gott kanske på helgen, inte festa hela veckan för då blir ju inget speciellt sen. 
Trevlig helg på er! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0