Jfk & Top Gun i hangaren

Stephie pluggade på förmiddagen men vid två-tiden lastade vi Sigge och körde till Jfk 
(Jönköpings Fältrittklubb) för att träna program. 
Träningen gick bra & jag är nöjd med programmet jag red. En gång till säger jag att Stephies hjälp är guld värd! Alla hennes små och stora tips gör att ridningen blir både lättare och roligare! 
(null)

(null)

Det började regna när vi åkte hem därifrån. 
När stallet var klart åkte S hem och åt & jag gjorde detsamma plus duschade. 
Sen var det dags att åka igen. Till nästa Jfk (Jönköpings Flygklubb) 
Där bjöds det ikväll på bio i hangaren. Och vilken film passar bäst att titta på där? 
Top Gun - Maverick förstås. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kul! 
Dom hade till och med fixat en popcornmaskin så det var precis som på bio. 
Två halvsena kvällar i rad har det blivit nu så det är bäst att släcka & sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0