Minns ni Fia?

Hästarna fick äta hö’t inne i morse för jag red direkt efter min frukost. 
Idag red jag mest lösgörande och sen skolor i trav. 
Ridhuset är inte harvat på länge…. Det är typ "ridskoledike" runt fyrkantsspåret, inte alls roligt att rida på. Så när jag var klar i stallet gick jag tillbaka & krattade runt kanterna & fick bort "diket". 
Wilda fick gå ut sen, hon var väldigt nyfiken på kärran med ved. Allt nytt måste undersökas och nosas på. 
(null)

Man känner knappt igen sig i groventren nu när palmen är borta. Det är så mycket ljusare när det inte är växter för hela fönstret. 
(null)


Nu när jag tittar på kortet ser jag ju att det fortfarande är mycket växter i fönstret, haha. 
På kvällen var det dags för ett återseende. 
Stephies elev, som har Calle, kom hit med en stor häst. Stephie förmedlade kontakten med hästägaren Carina och det resulterade i att dom fick låna Fia. 
(null)

Fia bodde här hos oss för cirka fyra år sen. Det är en jättefin häst som Alicia förhoppningsvis kan få några fina juniorår tillsammans med. 
Stephie red Fia idag. 
(null)

Sigge låg & vilade när vi kom tillbaka. 
(null)

(null)
Myyys ❤️❤️❤️
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0