Nya skor

Pållarna fick gå ut vid sju i morse och sen in igen halv tio. 
Rolf kom sen & skodde Sigge & verkade Bea. 
Sigge är lite otålig ibland & tycker att det är tråkigt att stå still på tre ben så länge. Jag brukar därför muta honom med en slickburk. 
Den gillar han & skoningen går smidigt. 
Mulen blir väldigt kladdig & brun bara, men det är ju lätt att tvätta bort. 
(null)

(null)

Dom fick gå ut i hagen igen sen. 
Jag red halv fyra. På onsdagar, torsdagar och söndagar är det tillåtet att hoppa i ridhuset & då är det hopplöst (😂 !) att försöka rida dressyr därinne framåt kvällen. 
Det gäller att rida innan folk slutar jobbet liksom. 
Sigge gick bra & visade tydligt att han var trött efteråt 😅
(null)

Han är så söt med alla sina miner. Han är ganska tydlig alltid med vad han vill och tycker. 
Jag har inget mer som är värt att skriva om idag så jag säger 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0