Poolstängning & Asta

Vi fortsatte med vinterförberedelserna här, (hemska tanke) vill inte, vill INTE ha vinter. 
Men nu är det den tiden som kommer så det är väl bara att finna sig i det. 
Jag vet att jag inte borde klaga eftersom jag är ledig och hinner se & vara ute i det lilla dagsljuset som vi kommer att ha. 
Vi dammsög poolen och tömde den på en del av vattnet. 
(null)
Linern (duken) är så blekt bitvis, nästan helt vit. Det är dags att byta den……. (Känns jättesvårt och besvärligt!)
Anette kom & förmiddagsfikade med oss, hon hade köpt med goda bullar från Landhs. 
Jag red på eftermiddagen. Tänkte ta fram bommar men brydde mig inte om det. Jag var så taggad på att träna byten efter mina misslyckade byten i söndags. 
Idag gjorde vi fyra rena byten lätt som en plätt! 
(null)

Varför hände inte det på tävlingen?!
Nåja, på det igen bara, problemet är att hitta någon bra tävling i närheten. 
Stephie kom efter jobbet & bytte om till ridkläder & jag gick med henne till ridhuset. 
Dit kom Sofia med sin häst "Asta" som S skulle rida. En fin hopphäst som behöver jobbas lite på backen. 
(null)

(null)

En positiv & arbetsvillig häst. 
Ikväll har det varit premiär för Bonde söker fru som jag fortfarande, sjuttonde säsongen, gillar att titta på.
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0