Private banking

Jag städade på förmiddagen & efter kaffet åkte vi in till stan. 
Rusta hade extrapris på kattmat och så köpte jag nytt garn. 
Jag är sugen på att sticka något igen nu när det börjar bli kyligare ute. Vi får se vad det blir. 
Vi köpte med mat från MrRice på vägen hem. 
När vi hade ätit gjorde jag en äppelpaj & vispade vaniljvisp till den. 
Vid tre kom "vår private banking man" från Nordea hit för en årlig genomgång av våra "tillgångar" 
Stephie kom och tränade Sigge och mig på kvällen. Det är roligt, svettigt & svårt samtidigt 😅
(null)
Rent byte men han lyckades få mig helt ur balans, haha. 
(null)

Vi gjorde varsin toast ikväll & nu är det hästarnas tur att få kvällsmat. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0