Såg, pool & räkmacka

Idag var det Bosses tur att åka till sjukhuset för bentäthetsmätning. 
Jag var kvar hemma och gick ut med Wilda. Hon jagade mest fjärilar och insekter och klättrade lite i träden. 
Efter kaffet målade B fönster och jag tog en såg & sågade ner träd (inte så tjocka stammar) och grenar vid våran infart. Dom har hängt ut & är nära bilarna när vi passerar. 
(null)

Poolen behövde en uppfräschning också även om badsäsongen troligen är över för i år. Jag hade kunnat hoppa i idag, det är +27 i vattnet så det är fortfarande badbart. 
(null)

Men vi bestämde oss för att åka till Tabergstoppen och äta en räkmacka. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var gott!  
(null)

(null)

Tittar på Bachelor och Idol nu innan jag ska nattfodra & sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0