Skogspromenad med svampförhoppning

Jag känner inte för att blogga längre när jag inte kan få med bilderna. 
Skriver bara några rader idag med. 
Jag dammsög på förmiddagen. Efter kaffet red jag när B åkte till flygklubben. 
Vi jobbade mest med galoppen idag, gjorde övningarna som jag gjorde för Mattias. 
Till "lunch" åt vi pannkakor. 
Framåt kvällen tog vi en sväng ut i svampskogen… eller….?!
Vi har ju inga svampställen tyvärr utan vi får åka ut & leta på måfå. 
Det blev inte så stor "fångst" idag, vi hittade bara tre kantareller. Men vi fick en skön skogspromenad i alla fall. 
(null)

(null)

(null)
(!!!   Det verkar som om det funkar att lägga upp bilder igen!!!)
Solen sken och det var ganska varmt. 
När vi kom hem satte vi oss på uteplatsen & njöt i solen. Vi grillade varsin korv till kvällsmat. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0