Skrittrunda & lite av varje

Enligt väderappen förväntades det regna mer eller mindre hela dagen här. 
Men det dröjde ända till 15.30 innan det kom en skur. 
Jag & Sigge skrittade ut en stund, han var nog trött i kroppen tror jag för han gjorde sig ingen brådska precis. 
(null)

(null)

Imorgon ska han få vila. 
Karin var här när jag kom tillbaka så vi fikade tillsammans. Maggi blev avtackad på jobbet idag, hennes (25%-iga) tjänst avslutas nu när hon fyllt 68. Nu får hon bara jobba på timmar om dom behöver hjälp på Upptech. 
Karin jobbar ju också extra då & då. 
Jag tömde frysen i uthuset så att vi kan stänga av den över vintern och tömde barskåpet ute i baren. Det är ju dags att stänga ner poolen och uteplatsen för den här säsongen. 
Det är mycket roligare på våren att plocka fram allt. 
Jag satt med bokföringen en stund också. 
Tanken var att klippa Bea när dom kommit in för dagen men hon var lite blöt av regn så det gick inte. Jag borstade henne ordentligt istället & pysslade lite. 
Sen körde jag styrketräning med. 
En diverse dag kan man lugnt säga. Lite av allt men inget ordentligt…

Här kommer en bild till från igår när vi var på väg till tävlingen. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0