Spadag för Sigge & dubbelpw

Jag tog en pw på förmiddagen, var ute i 1,5 timme. 
När jag kom hem gjorde jag en god smoothie med apelsin, banan, mango och blåbär. 
(null)

Halv ett kom Yvonne för att ge Sigge djupvågsmassage. 
Han njuter ibland & ibland "talar" han om att det inte alls är skönt. Han är väldigt tydlig i sitt "språk" 
(null)

Han gäspar & somnar när det är skönt & sätter ner hoven med eftertryck när det är mindre skönt om man säger så. 
Jag håller med honom om att det både kan vara jätteskönt och göra lite ont. 
Vi åt lövbiff med pommes idag & tittade på VM i fälttävlan på TV. 
Sen kom Stephie & vi tog en pw. Vi åkte till Axamo & gick fem kilometerspåret där. 
(null)

(null)

(null)
Det är jättefina "spår" där.  
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0