Tömning och vaccinering

Jag hann precis svälja frukosten innan telefonen ringde & det var bonden som ville komma & tömma gödselstacken. 
Han måste ju köra genom Sigges hage med hjullastaren så hästarna fick gå in igen. 
Jag plockade ner staketet och hann också snabbmocka hagarna innan han kom. 
Skönt att plattan är tömd nu före vintern. 
Vi hade tid för att vaccinera Wilda på eftermiddagen så hon fick åka bil med oss i sin bur. 
(null)

Ingen favoritsysselsättning enligt Wilda, hon jamar & pratar hela tiden. När vi kom fram vägrade hon dock att gå ur buren istället. 
Men allt gick snabbt & bra & vi var snart hemma igen. 
Stephie gick med Sigge och mig på en tur i skogen efter jobbet. 
(null)

Jag kände mig inte "färdigrastad" efter skrittrundan så jag tog en pw runt Labbarp i solnedgången. 
(null)

(null)

Nu är det ju klart vem/vilka som har vunnit valet. Jag är nöjd och hoppas på förändringar. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0