2 x stan

Jag var uppe ganska tidigt (med mina mått mätt) & gjorde mina morgonsysslor. 
Sen råkade (?!) jag sitta lite länge i soffan efter frukosten & insåg att någon skulle hoppa i ridhuset klockan tio. Jag skulle inte hinna rida innan. 
Så jag åkte & handlade mat inför påsken först. Jag kom hem med två proppfulla röda Icakassar så nu har vi förhoppningsvis allt hemma. 
När jag kom hem & kollade mobilen såg jag att en till hade bokat hoppning klockan tolv. 
Så det var bara att skynda sig & byta om för att hinna rida mellan hoppekipagen. 
Det gick bra, idag kändes traven lite extra bra. 
(null)

Vi hade köttfärspaj kvar från i förrgår som vi värmde & åt innan vi åkte in till stan. 
Ett snabbstopp på Ö&B hann vi med & sen släppte jag av Bosse på Ryhov. 
Han var, som 65-åring, kallade till ultraljud av aortan. Något nytt.. men säkert bra. 
Under tiden han var där besökte jag Hööks för att köpa ett par nya tyglar & vantar. Tyglarna fanns inte tyvärr så det blev bara ett par vantar. 
Bosse var snabbt klar, allt såg bra ut, & vi gick in på City Gross där jag köpte fodertillskott till hästarna. 
Go Banana fick ett besök med, det är ju ändå påsk & då behövs lite (?) godis tycker jag. 
Vi drack en kopp kaffe när vi kom hem & sen tog jag in hästarna och åkte in till stan igen. Denna gången för att hämta upp Stephie på jobbet & göra ett par hemliga inköp tillsammans med henne. 
Hon hade fått ett påskägg på jobbet, ett Anthon Berg, som jag fick. (Hon själv gillar inte innehållet) (tur för mig!) 
(null)
Wilda var som vanligt intresserad. 
Ännu mer av påsen jag hade med mig hem med det hemliga innehållet. 
(null)

Nu ikväll har jag kört ett pass pilates. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0