Balkongfika & handfatskrasch

Solen sken på oss idag med, men det blåste ganska kallt också. 
Efter frukosten åkte Mia & jag till Stephie & tog en promenad där nere vid Vättern. 
(null)

(null)

Sen åkte vi allihop till Tim & han bjöd på kaffe med frallor och chokladbollar. 
Vi satt på hans balkong där det var sommarvärme. Så skönt, till och med lite svettigt! 
(null)

Stephie stannade hos Tim när vi åkte hem igen. Dom skulle shoppa lite för att "styla" lägenheten lite inför fotograferingen. 
Mia & Roger åkte hem till Karlstad sen & jag gick ut & red. 
Äntligen fick jag rida "som vanligt" igen, sitta ner & jobba honom lite mer. 
(null)

Det blev ganska mycket mat kvar igår så vi värmde Boeuf & gjorde lite ris till det idag. 
Stephie kom förbi här & sågade till några lister som ska bytas i lägenheten. Tim var med dom & hjälpte till med lite diverse smågrejer. 
Men plötsligt blev det lite större grejer som behövde åtgärdas. 
Det brakade till i badrummet, något ramlade ner i handfatet, som gick sönder…
(null)

Tim & Danne åkte & köpte ett nytt & Bosse & jag åkte dit & hjälpte till att få dit det. 
Nu ljög jag, jag gjorde ingenting annat än att "sällskapa" 
Men nu sitter ett nytt handfat på plats i alla fall. 
Vi hade även "kvällsmat" kvar från igår som vi åt när vi kom hem. 
(null)

En mysig helg är över. Tacksam 🙏🏻
Dax att kvällsfodra 
Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0