Bilfixardag med sol

Jag vaknade vid fem (inget ovanligt) & satte på min ljudbok för att kunna somna om en stund. 
Men jag blev vaken en stund för deckaren var inne i den mest spännande fasen & upplösningen av allting. Svårt att somna då när det är både läskigt och hemskt. 
Jag brukar lyssna på någon biografi på kvällarna/nätter, det brukar funka bra att somna till. 
Det blev så att jag till slut somnade om & inte vaknade förrän kvart över åtta. 
Stephie kom vid tio sen & då gick vi ut på en runda med Sigge. 
Idag hade vi äntligen lite varmare (+10) väder & soligt. 
(null)

Efter kaffet gick vi ut för att ta hand om bilarna. 
Bosse & jag började med att byta däck på transporten 
(null)

Stephie tvättade sin bil & tvättade sen  fälgarna på alla vinterdäcken. 
(null)

Tim som också kommit fortsatte att polera & lackförsegla sin bil inne i verkstaden.  
(null)

Vi fortsatte sen & bytte däck på Stephies bil och våran Volvo. Nu är det bara min bil kvar. 

Vi hade gott om påskmat kvar som vi värmde (det som skulle ätas varmt)
(null)

Stephie och jag tog en pw efter maten. 
(null)

(null)

(null)

Innan dusch & hårtvätt tränade jag pilates igen. 
Nu ska jag fläta ihop håret och gå ut till hästarna & bädda ner dom för natten. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0