Bommar, storhandling & städning

Jag red på förmiddagen, la fram några bommar och travade & galopperade i lite lägre form. 
Efter kaffet åkte vi & handlade, både på Willys och Ica. 
Igårkväll hörde vår halvbror Anders av sig och undrade om han och Inger får komma förbi på lunch imorgon. 
Naturligtvis får dom det, kul! Dom har spenderat nästan ett halvår i Spanien där dom köpte en lägenhet för cirka ett år sen. 
Vi har bjudit in Karin och Maggi med (också halvsyskon ) 
Till lunch idag åt vi sparrissoppa och pannkakor. 
Jag städade huset sen, Wilda tyckte att det var jättebra att jag även städade en kökslåda. 
(null)
Vilken skön stil hon har! 
Det var också dags att hämta hem en bil (egentligen två) från vinterförvaringen. Jag skjutsade Bosse dit och när vi kom hem tog vi en promenad. Den blev dock ganska kort för idag var det typiskt Aprilväder. Lite sol men även plötsliga regn eller hagelskurar. 
(null)

(null)

(null)

Jag gick in och körde styrketräning istället och efter det pilates. 
En stor hamburgare på det så sover jag nog gott snart. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0