Genrep

Efter frukosten sadlade jag Sigge för ett genrep inför tävling imorgon. 
Stephie kom och hjälpte mig att finslipa formen. 
Jag själv är i en svacka just nu & har inga förhoppningar inför morgondagen. Jag ska bara genomföra det så bra som jag kan. 
(null)
Vår fina goa Sigge ❤️
(null)

Det har varit ganska kallt idag, troligen på grund av blåsten, inte alls skönt. 
Tim kom också mitt på dagen & vi tog en fika tillsammans. 
Stephie åkte med Danne till Peter för att titta på och flytta lite möbler som dom ska ha i huset sen. 
Bosse, Tim och jag kämpade med att lyfta upp ölkylen från källaren. Det var allt annat än smidigt, både tungt och trångt. 
Den behöver i alla fall servas lite. 
Vi tre åt lövbiff med pommes som Bosse lagade medan jag var i stallet och putsade sadel, träns och stövlar. 
Jag tror att jag är redo för tävlingen nu. Sigge behöver tvätta hals och ben imorgon bara. 
På kvällen tog jag och Stephie en pw nere vid Vättern. 
(null)

(null)

Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0