Grillpremiär

Idag fick jag (äntligen) ett välbehövligt träningspass för Stephie med Sigge. 
Det var varmt redan på morgonen så vi var ordentligt svettiga båda två efteråt. 
(null)
& jag tydligen helt slut så jag sitter som en hösäck när jag skrittar av….
Sigge blev badad och sen ficka han gå i en "gräshage" (det finns inte så mycket än men det är inte så "smutsigt" som i hans vanliga hage) Han har ju en förmåga att alltid rulla sig när han släpps ut. 
(null)

Efter lite fika gick vi en sväng Stephie och jag. I bara t-shirt och ändå var det varmt
(null)

När vi kom hem förberedde vi lite mat. Tim kom sen & hade handlat det sista som behövdes för en god grillpremiär. 
Danne kom också och åt med oss. Bosse har varit på Visingsö hela dagen för att "öppna" flygfältet där och fixa en massa. 

(null)

(null)
Jättegott var det med grillat igen! 
Efter maten gick Tim med S&D ner till huset för lite planering av köksrenoveringen. 
Jag stannade kvar hemma och lät Wilda gå ut en stund. 
(null)
Hon tycker att det är tråkigt när vi är ute hela dagarna. Även om hon inte är jättekelig så vill hon gärna att vi är inne så att hon inte är ensam. 
Vi satte oss ute igen sen och spelade en canasta. 
En härlig solig och varm lördag! 
Såna dagar vill vi ha fler av, många fler! 
Imorgon väntas dock regn….
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0