Grönsakslandet är redo

Lite sämre väder idag men regnet kom inte förrän på eftermiddagen så Sigge fick en skrittrunda i skogen på förmiddagen. 
Han var lite seg idag & vi njöt nog båda två av att bara skritta på långa tyglar. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Många bilder blev det idag. 
Efter lite fika satte sig Stephie, Danne och Bosse med köksplaneringen igen och åkte ner till huset en sväng igen. 
Jag gick ut och tog tag i vårt grönsaksland. 
Här kommer en före & en efter bild. 
(null)

(null)
Jag har rensat och grävt så nu är det redo för plantering. 
Det ska sättas potatis, jordgubbar och alla möjliga grönsaker där snart. 
När det började regna gick jag in och storstädade kylskåpet. Det brukar vara fullt i vår kyl men idag var det bara halvfullt så det var ett perfekt tillfälle att städa. 
Vi åt laxfiléer toppat med philadelphiaost med potatis, morot och palsternacksklyftor. 
(null)

Jag hade tänkt ta en promenad men det fortsatte att regna så jag valde pilates istället.
(null)
 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0