Löpning & programträning

Bosse åkte upp till flygklubben för att ha flyglektioner efter frukosten. 
Jag drog på mig träningskläder och sprang fem kilometer. 
Vädret var soligt & härligt. 
En snabb dusch och en snabb kopp kaffe + vatten hann jag med sen innan jag gick ut & tog in hästarna. 
Stephie hade två elever på Jfk (grannklubben) en klockan 10 & nästa vid 11. 
Jag gjorde iordning Sigge & fick hjälp av Danne att lasta honom & körde till Jfk. 
Väl där tränade Stephie program (Msv B:1)
(null)
Fart och fläkt i galoppökningarna! 
Sigge var duktig så vi var nöjda när vi åkte hem igen. 
Stephie, Danne och Bosse åkte sen ner till huset för att titta på lite grejer. Lite möbler och diverse som B-M (säljaren) undrar om dom vill ha/köpa. 
Jag stekte lite potatis & några prinskorvar & åt själv. 
När hästarna var intagna mockade jag hagarna. Det är ju ett bra tag sen jag kunde göra det för det har ju varit snö och fruset väldigt länge. 
Jag höll på i 1,5 timme & är nästan klar. Det sista får jag ta en annan dag. 
Nu ska jag köra ett pass pilates igen & sen blir det soffhäng en stund. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0