Lunch på Landhs

Jag blev hämtad av Anette strax efter nio i morse. Vi åkte till Mullsjö för att gå runt Mullsjön och sen äta lunch på Landhs konditori. 
Promenaden var mysig & tog ungefär en timme. 
(null)

(null)

(null)

Vi åt varsin jättegod Poke bowl och avslutade med kaffe & en kaka. 
(null)

Väl hemma igen bytte jag om till ridkläder och gick ut & red. 
Sigge var duktig även om vi hade lite olika åsikter ett par gånger. 
Stephie kom efter jobbet och ville ha promenadsällskap. Vi gick ungefär fem kilometer sen hade hon en elev när vi kom tillbaka. 
Jag gjorde min pilates & duschade innan jag stekte några vårrullar till kvällsmat. 
Mycket motion & frisk luft idag, det gillar jag! 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0