Mia, Roger & Tommy

Vid sju i morse fick jag ett sms av Mia att hon & Roger var på väg hit. 
(null)
Jag gjorde dom vanliga morgonsysslorna & sen skalade jag potatis, gjorde sallad & rev parmesan (till vitlöksbröd)
M&R kom vid tio & då fikade vi. 
Efter det tog Mia & jag en promenad, som blev mycket kortare än vi tänkt för det var iskallt i vinden. 
(null)

Tim, Stephie och Danne kom sen & så åt vi tillsammans, Boeuf Bourguignon med potatismos. 
(null)

Klockan fyra åkte "barnen" åt sitt håll & vi fyra körde mot Nässjö & Barkeryds kyrka för att lyssna på Tommy Nilsson. 
(null)
Jag lyckades få med alla mina dubbelhakor på bild! 😂

(null)

Vi var där i god tid för att få bra platser & det fick vi, på första bänk. 
(null)

(null)

Konserten var bra. Med flera av hans bästa låtar men även en hel del nya låtar. En jättebra, en del bra & en del lite mindre bra kanske. Men vi hade en jättemysig kväll. 
(null)

(null)

När vi kom hem åt vi potatissallad & lite blandat kallskuret som rostbiff, skinka, salami & laxrullar. 
(null)

Nu är klockan 23.30 & jag är jättetrött 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0