Nya stövlar & Sol

Äntligen verkar våren vara här på riktigt. Det är fortfarande lite kyligt i vinden men om man sitter i lä värmer solen riktigt gott. 

Jag red efter frukosten. Ett lite blandat pass med en del jobb i låg form & sen plockade jag upp honom & red lite mer samlat ett tag. 
Jag beställde ju nya svarta ridstövlar på Elmia i höstas och fick dom i början av året. Men jag har inte ridit i dom än, det är sååå obekvämt med "oinridna" stövlar. 
Dom skaver i knävecken och är stela i vristen. Men idag var det dags & det gick hyfsat ändå. Skinnet i DeNiro stövlarna (dom flesta) är ändå ganska följsamt. Jag ska ha dom som tävlingsstövlar så dom behöver mjukas upp innan det är dags. 
Jag satt i solen en stund på eftermiddagen. 
(null)
Jag ser lite lidande ut kanske men det var jätteskönt. 
Vi åkte till Stephie när hon slutat jobbet och tog en promenad med henne. 
(null)

(null)

Vi handlade på vägen hem och gjorde varsin hamburgare till kvällsmat. 
Jag har tränat pilates ikväll också. 
Nu ska jag gå ut och pussa hästarna godnatt. 
Sov gott ni med
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0