Påskstädning

Dagen började som vanligt med ridning på förmiddagen. 
Det gick bra & Sigge såg både nöjd och lite trött & avslappnad ut efteråt. 
(null)
Plutten ❤️
Efter kaffet städade jag huset, jag skurade alla golven också. 
Det har varit många samtal under dagen med EON, Idola och konsumentombudsmannen. Det här är verkligen en lång tråkig historia. 
Enligt K-ombudsmannen kan man begära skadestånd om installationen blir en månad försenad. Vårat skulle monteras veckan efter midsommar….  & än är det inte klart. 
Dom har tydligen väldigt många klagomål på EON och någon mer stor aktör inom solpaneler. Vi trodde att det var positivt att välja ett stort bolag. Det var tydligen fel. 
Jag gick ut på en pw framåt kvällningen 
(null)

(null)

När jag kom hem körde jag en omgång pilates.
Kvällsmaten var inte så nyttig kanske.. men det är ju skärtorsdag så lite festligt får det väl vara?! 
(null)
Bosse satt uppe och tittade på hockey så jag satte mig nere & tittade på Bonde istället. 
Nu ska jag natta djuren. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0