Seger för Stephie och Sigge 🌟

Idag var det tävlingsdax för Stephie och Sigge   
Stephie kom vid 9 & vi fixade hennes frisyr och några goda mackor att ta med. 
Sen var det Sigges tur att bli borstad och friserad. 
Halv elva rullade vi iväg ner mot Ljungby vilket tar cirka en och en halv timme. 
Det var lite halvkaos på framridningen men Sigge skötte sig bra både där och inne på banan. 
Det blev en första placering i Msv B:1 med 70%. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
                  🌟❤️ Mina fina ❤️🌟

En bild från framridningen 
(null)
Hemresan går ju alltid lite lättare när det har gått bra på tävlingen. 
Det var riktigt skönt väder i Ljungby idag med, soligt & runt 15 plusgrader, så härligt. 

Vi hade mat kvar från igår som B & jag åt när vi kom hem. Danne hade lagat mat till Stephie.
Sen sjönk jag ner i soffan, trött fast jag egentligen inte gjort något. 
Men Stephie ringde och fick upp mig på fötter igen. Jag åkte till henne och så tog vi en pw nere vid Vättern. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Både blåsippor och vitsippor blommar för fullt nu. 
En bra dag i mitt liv! 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0