Smokie

Idag kom sommaren (tillfälligt?!) till Bankeryd. 
Det har varit riktigt skönt med +17 sol och nästan vindstilla. 
Jag red i bara t-shirt för första gången iår. Sigge gick bra idag, jag var riktigt nöjd när vi gick hem. 
(null)
Hahaha, snygg bild med en himla lyktstolpe på hästen! 
Han fick ha sitt tunna flugtäcke på sig i hagen, skönt att slippa dom aningen leriga vintertäckena. 
(null)

Vi drack kaffe på uteplatsen innan Bosse åkte iväg för att luncha med en "pilotvän"
Jag la mig faktiskt i bikini & solade en stund. Det är tur att man kan gömma sig här hemma nu i början för det är hemskt vad blek man är! 
Stephie slutade lite tidigare idag och ville ta en pw så jag tog cykeln hem till henne & så gick vi där. 
(null)

(null)

(null)

När jag kom hem tog jag in hästarna och duschade & gjorde mig iordning. 
(null)
Det fick bli den här outfiten. 
Sen åkte vi upp till Elmia för att gå på konsert med Smokie. 
(null)

Det här var min julklapp från Bosse och det ingick lite mat innan. 
Vi åt jättegod svampsoppa med ett glas rosé till. 
(null)
Bosse ser inge vidare glad ut precis, men det var han. Han gillade både soppan och konserten. 
Dom var kanonbra, bra låtar & roligt mellansnack. Vi skrattade en hel del åt trummisen, han jobbade på stenhårt bakom sitt trumset & gjorde miner & skojade. Vi satt på första raden så vi såg väldigt bra! 
(null)

(null)

En toppenkväll, vi gick därifrån helt torra i munnen efter att ha sjungit en massa. 
Dom avslutade med Living next door to Alice. 

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0