Sociala dagen

Idag har jag umgåtts med folk hela dagen. 
Vår halvbror Anders och hans fru Inger kom från Kalmar vid tolvtiden. Vi hade också bjudit hit halvsystrarna Karin och Maggi. 
Vi bjöd på lax med kokt potatis och romsås. 
(null)

(null)

Vid halv fyra åkte Anders och Inger vidare till Skövde där Ingers yngsta dotter bor. Sedan ska dom åka upp till Karlstad imorgon till Micke (Anders son) Anna och Alexander. 
Kvart över fem åkte jag iväg och hämtade upp några gamla kollegor för att åka till Rosegarden och äta. 
Först hämtade jag Marites (från fillipinerna) sen Ali (från Afghanistan) Gladys från Paraguay och till sist Jossan (Filippinerna) 
Det säger lite om vilka som jobbar på äldreboende nuförtiden. 
Anledningen till träffen var att Inga-Lill ska gå i pension. Vi var 12 stycken & det var jättekul att träffas igen. 
(null)
Hela gänget
(null)
Inga-Lill, Stine, Gladys och Monica
(null)
Monica, jag och Jossan
(null)
Erika, Jossan och Anne-Lie
(null)
Min efterrätt. 
Proppmätta och många minnen och skratt senare åkte vi hemåt igen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0