Två gånger Hööks

Bosse, Kjell och Tim åkte iväg med motorcyklarna vid halv tio i morse. Det var bara fem plusgrader men steg till + 12 på dagen. 
(null)

(null)
Tim kom tillbaka vid lunch för att åka & jobba medan Bosse och Kjell åkte hela dagen. 
Jag åkte till Hööks för att köpa en ny sadelgjord. Ett par handskar och stübbentvål fick också följa med hem. 
Jag handlade lite på City Gross innan jag åkte upp till Axamosjön & sprang fem kilometer. 
(null)

(null)

När jag kom hem hade Tim precis kommit tillbaka med mc:n & tvättade av sin bil innan han åkte vidare. 
Jag lunchade hästarna och gick in & tog en kaffe sen. 
Wilda sällskapade mig. 
(null)

På eftermiddagen städade jag plus satt ute i solen en stund. 
Stephie kom efter jobbet och vi provade sadelgjorden jag köpte. Vi kom fram till att den skulle bytas så vi hoppade i bilen & åkte till Hööks igen. 
A6 fick ett snabbt besök också innan vi åkte hem igen. 
(null)

Det var allt för idag 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0