Affe är här igen

Bosse gick upp halv fem i morse och flög ut till Visingsö. Det är Fly-in där i helgen som han är med & arrangerar. 
Så jag tog ut Wilda efter frukosten. Hon var väldigt fokuserad på baksidan vid staketet in mot grannen. 
(null)
Efter en stunds förflyttande lite fram och tillbaka dök hon plötsligt fram med tassarna genom varsitt hål. Jättenöjd hade hon fångat en liten mus.. 
Tyvärr (?!) fick hon släppa den och gå in (väldigt motvilligt!) 
Jag vill inte titta på när hon leker med den och inte vill jag att hon äter upp den heller…
Sigge fick gå ut i skogen idag. 
(null)

(null)
Stephie kom & gick med oss. 
Efter kaffet gjorde vi några ärenden. 
Köpte billigt (??) toapapper på granngården, nya tyglar på Hööks och en hantel med vikter på Intersport. 
När vi kom hem åt vi pannkakor. 
Alice och hennes häst "Affe" kom vid femtiden. Hon tränade för Stephie direkt och sen behövde dom båda ett bad  
(null)

Sigge gnäggade igenkännande åt A när han kom, jag tror att dom gillar varandra. 
Nu är han inkvarterad och strax ska han få sin nattmat ihop med dom andra två. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0