Canastakväll

Sigge fick vila idag, eller jag tror att det är mer rätt att säga att jag fick vila. 
Mats kom redan vid tio för att Bosse skulle hjälpa honom med bilen. 
Vet inte om bilen gillade deras behandling…
(null)
AAJ säger den ! 😅
Mats hade med en kardemummakaka till kaffet. 
(null)

Efter kaffet tog jag en  promenad & städade lite. 
Jag åkte & handlade också, Bosse missade en grej till kvällens middag när han handlade igår. 
Till lunch grillade vi varsin korv & sen gick jag in och förberedde middagen. 
Marie kom vid femtiden & då var maten precis klar. Lax i krämig ost och kräftsås. Den är sååå god (om man gillar lax & kräftor förstås) 
(null)

(null)

När alla var mätta spelade vi canasta. Idag var det inte vår dag i spelet utan Mats och Marie vann. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0