Dubbelfika

Dimman låg tät i morse efter en natt med regn och åska. 
(null)

Jag hade en fikaträff inbokad med Anette vid halv elva idag. 
Hon har varit i Holland på unghäst-VM & kom hem halv två inatt så jag lovade att köpa med lite fikabröd. 
När jag kom in till Bankeryds centrum kryllade det av polisbilar… vad hade hänt?! 
Det visade sig att det var någon som försökt råna apoteket! 
Va?!! Vem gör det liksom? 
Tydligen brottade en annan kund ner honom men han lyckades smita sen. 
Anette & jag hade en massa att prata om så jag blev kvar en stund. 
Bosse & jag åt soppa sen & efter det gick jag direkt ut & red. 
Stephie kom upp & hjälpte mig lite men just nu är jag ett hopplöst fall. 
Jag kan inte rida. 
Men jag tävlar ända till helgen, det får gå som det går, det kan bli sista gången…
Jag brukar ju rida på förmiddagarna & det finns en bra anledning till det. Min mage säger upp sig när jag rider efter att ha ätit mat. Det funkade inte ens med bara soppa i magen. 
Imorgon blir det som vanligt igen, ridning efter frukosten. 
Jag hann med en dusch & hårtvätt innan vi skulle iväg igen. 
Denna gång på födelsedagsfika hos Malte som fyllt 8 år. 
(null)
Åren går fort! 

(null)
Dom har väldigt fin utsikt över Vättern. 
Tim var också med & när vi åkte hem vid nio satt han kvar & spelade FIFA med Felix. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0