Frisörtid

Sigge & jag gick till ridhuset & tränade programlinjer på förmiddagen. 
(null)
Vi såg väl hyfsat glada & nöjda ut efteråt?! 
Lite kaffe med ett par riskakor smakade bra när jag kom in. 
Vi hade några ärenden att göra så vi åkte in till Jönköping sen. 
Kattmat, hårsnoddar, hårnålar och fläskfilé var ungefär det vi kom hem med. Just det Bosse köpte lite kläder också. 
Dagens trädgårdsarbete blev att rensa blomrabatten. Det har gått hårt åt blommorna det senaste med allt ösregn och hård blåst. 
Vi tog med en gurka & några tomater & gick ner till Stephie och Danne på kvällen. 
Sen tog vi en promenad alla fyra. 
(null)

Det klarnade upp lite grann & solen bröt igenom & gav ett häftigt ljus. 
(null)

Hårtvätt följdes av ett frisörbesök. Dags att klippa av håret en bit så jag bokade tid hos min frisör,  Bosse. 
Billigt, bra & lättillgängligt. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0