Kök & Tv

Det mesta av dagen har jag spenderat i köket och framför tv:n 
Jag red i och för sig på förmiddagen & idag var det fokus på travarbetet. Mycket tempoväxlingar och skolor. 
(null)
En trött och avslappnad Sigge efter ridningen och en lång ryktstund. 
(Långt & spretigt "skägg") 😂
Dom fick gå ner i gräshagarna sen & mumsa lite. 
(null)

(null)

Vi har haft jätteskönt väder här idag 
Tyvärr har jag varit inne större delen av eftermiddagen. Först gjorde jag biff & potatis till lunch. Den åt vi framför tv:n för jag ville se EM-hoppningen från Italien. 
Svenskarna var superduktiga så det var jättekul & spännande så det blev några timmar i soffan. 
Sen ställde jag mig i köket & gjorde kalops till imorgon. 
Stephie och jag tog en kort promenad på kvällen. 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0