Middag med familjen

Dagen började som vanligt med stallsysslor, frukost och sen ridning. 
Idag tränade vi skolor och byten igen & det gick ganska bra. 
(null)

Efteråt fick båda hästarna gå & äta gräs. Det hinner ju växa upp en hel del när vi alternerar hagarna. 
(null)

Efter en kopp kaffe tog Stephie och jag en promenad. 
Tim hade hört av sig & skulle komma ut & tvätta sin bil & då tyckte jag att vi kunde passa på att äta här allihop. 
Så jag gick hem och grävde upp potatis & plockade in sallad, gurka och tomater. 
Fläskfilén tog jag ur frysen. 
Stephie och Danne kom upp också. 
Sigge fick lite kli & mys innan S&D åkte hem. 
(null)

(null)

Kvällen blev lugn med soffhäng och ett glas rosé. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0