Pilatesdag

Fy vad det har regnat idag. Ihållande ösregn ända fram till efter tre på eftermiddagen. 
Det fick bli ridhuset igen. 
Sigge tyckte att vi skulle gosa och klia varandra istället för att jobba. 
(null)
Han är expert på att fånga in en & snällt (& envist) tigga till sig en klistund. 
Efter ridningen (som faktiskt blev av till slut) så fick båda hästarna äta lunchen inne. Det var verkligen hemskt (blött) ute. 
(null)

Jag gick in och tränade pilates. Jag hann ju inte riktigt med det under ett par veckor innan festen så nu är det hårdkörning för att komma ikapp. 
Bosse var på Visingsö hela dagen så jag åt rester av Jägmästarsoppan till lunch. Sen tog jag itu med ett pilatespass till. 
Hästarna fick gå ut ett par timmar till senare på eftermiddagen. 
Jag spånade upp en box till Alice häst "Affe" som kommer imorgon. Dom ska tävla på Jfk i helgen så då får han bo här. 
(null)

Jag hann med ytterligare ett pilatespass när jag kom in. 
Sen lagade jag mat. Lax i foliepaket med morötter, purjolök och rotselleri. 
Bosse kom hem strax före sju & Stephie kom också upp & åt. Hon var ensam hemma ikväll så hon stannade en stund hos oss. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0