Stephie 33

För trettiotre år sen föddes vår fina Stephie ❤️ Grattis på födelsedagen! Vi älskar dig! ❤️
(null)
Hon älskade att gå omkring i cykelbyxor & stövlar. Ibland kom cykeltröjan på 
(cykelbyxor = byxor med korta ben
 cykeltröja = tröja med korta ärmar) 
Logiskt, eller hur?!
Jag och Sigge skrittade ut i skogen en sväng. 
(null)

(null)
Det har bara kommit en liten regnskur idag, vi klarade oss utan att bli blöta på ridturen. 
Stephie & jag tog en promenad sen. 
Klockan två var vi och Tim inbjudna på mat & fika hos Stephie och Danne. 
Hon önskade alltid fläsk, sås och potatis till middag på sina födelsedagar när hon var mindre. Idag bjöd hon & Danne oss på fläsk. 
(null)

Vi gillar det allihop! 
Deras vindruvor har blivit blåa nu & dom är ganska goda faktiskt, lite sötsura typ. Husets förra ägare sa att dom inte alls är goda men det håller vi inte med om. 
(null)

När vi kom hem åkte Bosse på styrelsemöte på flygklubben. 
Jag tvättade en maskin hos Pia med helgens vita (?!) tävlingsschabrak & skydd. 
Kavajen tvättade jag med (här hemma) och sen handtvättade jag plastrongen också. 
Skönt att ha allt rent till nästa gång (när nu det är) 
Jag ligger lite efter med min pilates, hann inte med torsdagens pass & idag kom ett nytt. 
Jag gjorde torsdagspasset ikväll, det var focus på core denna gång. 
Efter träningen städade jag huset, dammade & dammsög. 
Det som är kvar ikväll är nattfodringen och duschen, jag ska bara äta en tallrik fil först. 
Sov gott
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0