Stormvindar & minnen

Alltså det är verkligen höst här. Regn & blåst & småkallt ute. 
Hösten ska inte komma än! 
Sigge & jag gick till ridhuset och tränade program på förmiddagen. Efteråt klädde jag på honom regntäcket med hals på & släppte ut honom i duggregnet igen. 
(null)

Efter kaffet tog Stephie och jag en promenad. Sen gick jag med in till dom för att titta på en köksstol. Danne hade lånat hem en sån plus en barstol, men dom bestämde sig för att dom inte gillade dom. 
Så dom åkte in till stan igen för att titta efter andra. 
Bosse åt räksallad till lunch & jag med fast jag la till tacofärs istället. 
En ny pilateskurs har startat plus en strength training kurs så idag körde jag båda passen. 
Jag gick över till Pia på kvällen & lånade tvättstugan  till hästgrejerna. 
Ska gå bort & hänga första maskinen nu när jag nattar hästarna. 

Ester ringde från Kreta ikväll. Dom är "fast" där på kliniken minst till på fredag. Jättejobbigt, men Magnus är bättre och SOS International försöker få hem dom så snart det bara går (efter utskrivning på fredag) 

Det dök upp minnen på Fb idag (igen) 
Tretton år gamla bilder! 
(null)
Fina barn och syskonbarn

(null)
Lilla Rubin som gillade coca cola. 

(null)
& min fina Syster Mia. 
Nehej, dags att dra på regnrocken & gå ut igen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0