Tack till sponsorer

Idag har det varit varit väldigt kvavt och varmt här. Det skulle komma ett regnoväder med åska men vi fick bara några droppar regn & hörde åskan på avstånd. 
Så den tryckande värmen fortsätter. 
Det var väldigt varmt & fuktigt i ridhuset. Jag joggade Sigge drygt en halvtimme bara, sen orkade vi inte mer varken han eller jag. 
Sen var det dags för lite fotografering. 
Jag la på vinsttäckena och Bosse fotade för att skicka till sponsorerna på tävlingen och tacka. 
(null)

(null)

(null)

Kaffet drack vi på uteplatsen idag, det har vi väl knappt gjort sen i Juni på grund av vädret. 
Jag vann en liten "plastkorg" i söndags som jag inte har vetat vad jag ska ha till. Idag hittade jag ett perfekt användningsområde till den. 
Den är ju till för att bära in nyskördad potatis eller grönsaker i. 
(null)

Vi hade kött (oxfilé) kvar sen i söndags som vi åt till middag. 
Det växer för fullt i landet och växthuset. 
Morötterna är små men väldigt goda. Bifftomaterna och gurkorna är desto större! 
(null)

(null)

Denna gurkan väger 1 350 gram! 
Vi (Bosse, Stephie och jag) tog en promenad efter maten. 
På kvällen gick jag in till Pia för att lämna tillbaka tvättstugenyckeln och fick gosa med hennes söta kattungar. 
(null)

(null)

5,5 veckor gamla & sådär underbart busiga & gosiga! 
Imorgon ska vi iväg på äventyr så nu är väskan packad. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0