Tävling för A&A

Jag släppte ut hästarna kvart över sju. Affe vill gärna gå i mittenhagen & ha en häst på var sida om sig. Då känner han sig trygg. 
Sigge & Affe sprang en vända & nosade sen på varandra. 
(null)

(null)
Sen gick Affe & rullade sig innan dom båda åt sitt hö. 
Jag & Wilda var ute en stund, idag fångade hon inga möss tack oss och lov. 
(null)
Dammsugaren fick jobba sen och blommorna fick vatten. 
Alice kom och gjorde Affe fin inför tävlingen & när dom hade åkt sadlade jag Sigge & red. 
(null)

Jag kastade mig i bilen sen & hann precis fram till Jfk när det var dags för Alice att starta. 
Första klassen gick jättebra fram tills det var dags för byten… 
Men sen i andra klassen tog dom revansch, satte bytena & fick en fin fjärdeplacering. 
(null)

När jag kom hem var jag sååå hungrig. Det fick bli stuvade makaroner med stekt kassler. 
Stephie kom hit en stund på kvällen då Danne var borta. 
Nu ska vi sova katten och jag. Hon sover ju aldrig hos mig i vanliga fall men ikväll har hon varit så gosig & ligger tätt intill mig nu. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0