Träning x flera

Sigge och jag gick till ridhuset efter frukosten. Ridningen gick bra, vi fortsatte träna på skolorna och byten. 
Det är ett ordentligt träningspass att rida, även om vissa påstår att det inte är det. 
Jag skulle ju ha en liten & lätt häst nu på ålderns höst hade jag tänkt. Men så blev det inte…
1,70 m hög och "mycket häst"att rida blev det av den 1,63 m lilla hästen vi köpte. 
(null)

Efter kaffet kopplade vi på släpkärran och åkte till Woody i Habo och hämtade två fönster till S&D. Dom har inget öppningsbart fönster i sovrummet och inte vid matplatsen så nya beställdes & nu fanns dom att hämta. 
(null)

Vi handlade mat och åkte förbi & beställde spån innan vi lastade av fönstren. 
Sen plockade vi in grönsaker och gjorde varsin sallad till lunch. 
När vi nästan hade ätit klart fick jag ett sms att det redan fanns 18 balar spån till oss att hämta. Så vi kopplade på släpet igen och åkte ner & lastade. 
Det blir några kilo att lasta på & lasta av. 
Jag tränade vidare sen med både ett pass med vikter och ett pilatespass innan Stephie och jag tog en promenad. 
(null)

(null)
Vädret var riktigt fint & vi har inte fått något regn idag. 
Till slut mockade jag Sigges hage. 
Sen var det dags att duscha & sitta i soffan en stund. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0