Uteritt, promenad och besök

Idag red jag ut med Sigge, inget regn & ganska varmt så det passade bra. 
Efter (det obligatoriska) kaffet åkte vi in till Jönköping för att handla lite.  
Vi åkte till A6 först & jag köpte en mascara och Bosse var in på Claes Olsson. 
Kattmaten var billig (?) nåja, lite nedsatt i pris på Ö&B och där köpte jag ett par tvåkilos ankelvikter också. 
Jag vet inte om jag har skrivit det innan att den pilateskursen jag följer även har ett styrkepass nu med vikter. Där behöver jag dom vikterna jag köpte idag. 
Smidigt att kunna träna hemma när man vill tycker jag. 
Vi köpte med oss mat hem från MrRice. 
Stephie hörde av sig sen och ville ha promenadsällskap. 
(null)

Jag fick med mig en påse hem sen med vindruvor, blåbär och röda vinbär. 
(null)

(null)

Det är ju så smidigt att plocka blåbär från en hög buske istället för att krypa omkring i blåbärsriset i skogen. Fast jag gillar att plocka i skogen också 😅
När jag kom hem var Kjell och Irene här & hälsade på. Vi satt & pratade en stund och sen gick vi ut och inspekterade växthuset. Kjell & Irene har också växthus och odlar väldigt mycket. Vår odling fick "godkänt" och dom fick med sig några bifftomater hem. 
Bosse och jag grillade varsin korv & tog en öl till kvällsmat. 
Vi fick ta på oss varma fleecetröjor för det blev snabbt kyligt när solen var på väg ner. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0