Var tog dagen vägen

Jag red lite senare idag än jag brukar. Hoppade upp vid kvart i elva & det blev mest galoppjobb idag med. 
Efteråt gick vi ner till Stephie (som jobbade hemma) & Sigge fick ett äpple. 
(null)

Jag fixade lite i stallet sen innan jag gick in. 
Vatten i hagarna, slängde ner hö med mera. 
Ett pass pilates och ett styrkepass avverkades mellan kaffet och middagen. 
Sen tog Stephie och jag en promenad. 
(null)

(null)

Danne spelade golf ikväll så Stephie gick med hem. Vi körde en liten garderobsrensning i min garderob. Stephie hade en del kläder där också. 
(null)
Det är mycket kvar att gå igenom men nu är det påbörjat i alla fall. Wilda hjälpte till som vanligt. 
Vi käkade pannkakor sen innan hon gick hem. 
Jag vet inte var dagen har tagit vägen, tycker inte att jag har hunnit någonting. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0