En riktigt lugn dag

Jag red på morgonen innan jag släppte ut hästarna. 
Sigge kändes fin idag. 
Efter frukosten klädde jag mig i stallkläder igen & gick ut & mockade. 
Jag vet inte hur många gånger om dagen jag byter kläder eftersom jag inte går in i huset med stallkläder. 
Vi drack en snabb kopp kaffe & åkte sen in till Jönköping. Tim behövde en bågfil som vi levererade, Bosse skulle köpa en kontakt på A6 & jag skulle till Hööks. 
Herregud vad mycket folk det var på A6. Det var bilkö långt ifrån parkeringarna. 
Bosse fick hoppa av & gå en bit & jag hade tur & hittade en parkering vid Hööks. 
Direkt när vi kom hem tog vi en promenad med Stephie. Solen sken till och med en stund. 
(null)

(null)

Danne var iväg idag så Stephie gick med oss hem och så åt vi tillsammans. Julmaten räckte idag med. 
Wilda fick en ny borste i julklapp & den gillar hon att bli borstad med 
(null)

Hon tyckte också att schabraket Stephie fick till Charm var fint & skönt att ligga på. 
(null)

Vi tömkörde Charm en stund på banan sen i månens sken. 
Han är så pigg & lite busig, vill gärna smita ut från ridbanan. Men det tar sig, vi lär oss både han och jag. 
(null)

(null)

Kvällen har varit lugn, framför tv:n mest. 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0