Första advent

Vi är inne i December och det är redan första advent. 
Jag tycker faktiskt att det går ganska fort fram till jul, sen kommer tre långa månader efter det. Men då är vi ju så att säga på väg åt rätt håll i alla fall. 
(null)

Vi hade bestämt att jag skulle tid vid tio idag för att vara tillbaka i stallet senast elva. 
(null)

Stephies kollega skulle komma då med sin femåriga son som var ridsugen. 
Dom sadlade Charm & gick en runda i skogen. Charm skötte sig jättebra, han är bara riden av en liten fjortonårig tjej tidigare, så inga mindre barn har suttit på honom. 
Men han var helcool. Så skönt. 
Jag tog en pw sen, det var minus tio grader men solen visade sig lite så det var riktigt skönt, fast det bet lite i kinderna. 
(null)

(null)
Jag körde ett pilatespass när jag kom hem. 
Bosse åkte & hämtade pizza sen. 
Men fy vad mätt man blir av det, jag gillar inte att vara proppmätt. Vill helst bara äta lagom för att ta bort hungern. 
Wilda har legat mycket i mitt knä ikväll medan jag har tittat på sändningarna från Friends arena. 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0