Julgran & Middagsgäst

Ridningen gick bra idag. Sigge var pigg som vanligt men lyssnade på halvhalterna som var det vi jobbade mest med idag. 
(null)
(Vad lång han såg ut från det här perspektivet! )

Vi fick en julgran levererad hem på förmiddagen. Den är beställd genom Stephies jobb (tror det är någons barn som säljer för någon klubb)

Efter kaffet gick jag ut & mockade Charms hage igen, ska hålla efter den noga nu. 
Sen satte jag upp julbelysningen vid stallet. 
(null)

Karin kom när jag hade påbörjat middagen. 
Jag gjorde en rätt med fläskfilé  och hasselbackspotatis till. 
Hon stannade & åt med oss. 
Sen har jag styrketränat och stickat resten av kvällen. 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0