Longering & städning

Idag blev vi lite svettiga både Sigge och jag. Dels var det några plusgrader ute & sen ökar vi ju på träningen sakta men säkert. 
Efter frukost och mockning tog vi en promenad tillsammans med Stephie. 
(null)
Vädret var blandat. Det var lite sol, lite regn, lite vind & snorhalt bitvis. 
Himlen var väldigt olika beroende på åt vilket håll man tittade. 
(null)

(null)

Stephie gick med oss hem & vi lagade mat ihop. Fläskfilé med hasselbackspotatis smakade väldigt gott efter all julmat. 
Vi tog med Charm till ridbanan sen och longerade honom en stund. Eller försökte 😅
Han har överskottsenergi så det blev lite bus och även lite dragkamp ibland. 
Men jag "vann" & till slut travade han snällt några varv åt varje håll. 
(null)

Jag tränade pilates & körde ett extra stretchingpass efteråt för mina träningsvärkiga ben. 
(Träningsvärken kommer inte av pilatesen utan av styrketräningen)
Sedan städade jag inför morgondagens nyårsmiddag med M&M. 
Lägger upp ett par fina bilder på Felix & farfar Bosse som Tim skickade. Tagna när dom var på JVM häromdagen. 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0