Mer julklappsinköp

Idag fick hästarna gå ut & äta frukost innan jag red. 
Pia brukar rida en unghäst på onsdagarna ungefär mellan nio & tio & jag ville undvika att rida samtidigt som henne. 
Sigge kändes fin & idag provade vi ett par galoppombyten som funkade bra. 
Vi tog en liten promenad ute efteråt 
(null)

(null)

Efter en kopp kaffe gick jag ut på en pw. Det var nästan lite vårlikt ute. Fälten som inte är plöjda är gröna & fina. 
(null)

(null)

Bosse var iväg hela förmiddagen & kom hem runt halv två. Då värmde vi rester och åt & sen tänkte jag åka & göra dom sista julklappsinköpen. 
Men precis när jag skulle åka hörde Stephie av sig & ville gärna ha sällskap in till A6 efter jobbet. 
Så jag väntade på henne & vi åkte iväg vid halv fem ungefär. 
(null)

Himlen var jättefin när solen gick ner. 
Vi hittade det vi skulle ha och var nöjda när vi åkte hem. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0