Mot ljusare tider & julgröt

Äntligen har vi nått årets mörkaste dag (precis som om jag längtat efter den…) 
Nej men nu går vi ju mot ljusare tider, även om det går långsamt så går det åt rätt håll i alla fall. 
Vädret har inte gått åt rätt håll idag, det har snöat på tvären här. Men det har också varit några plusgrader så det var inte så mycket som la sig. 
(null)

Sigge och jag red före frukost idag med. Jag tog fram lite bommar som vi roade oss med. 
(null)

Efter kaffet städade jag huset. 
Vi åt bara lite soppa på dagen för vi var bjudna till Mats och Marie vid femtiden på vår årliga julgröt. 
Dom hade gjort julskinkan också så vi fick en god skinkmacka till risgrynsgröten. 
Vi har haft en mysig kväll tillsammans & även spelat canasta. 
Tänker extra mycket på min Syster med familj i Falun ikväll.  En Stor Kram till er ♥️


Kommentarer
Postat av: Kikki

❤️

2023-12-22 @ 18:19:23
Postat av: Kikki

❤️

2023-12-24 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0