Snö & mask

Det har snöat hela natten & hela dagen här. 
Så vi började med att skotta. 
(null)

(null)

Ridningen gick bra, än så länge tar vi det ganska lugnt. 
Efter kaffet åkte vi in till Jönköping & köpte några julklappar till Felix och Malte. 
Sen handlade vi mat på vägen hem. 
Jag fick ett mail på eftermiddagen, från Vidilab, dit jag skickade Kolla Masken igår. 
Verkligen snabbt jobbat! Jag är imponerad både av dom och Postnord faktiskt. Jag trodde kanske att vi skulle få svar nästa vecka. 
Nu var det i alla fall så att Charm behövde avmaskas så jag mailade Enar (vår veterinär) & han skrev ut ett recept. 
Eftersom Stephie är hästägare stod det på henne. 
Jag tog in två snöiga hästar
(null)
Skottade lite mer snö och mötte sen Stephie när hon kom från jobbet. 
Hon hade en ridelev ikväll så jag fick hennes körkort och bil och åkte till A6 & hämtade ut avmaskningsmedlet. 
Jag tränade pilates på kvällen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0