Tidig ridning & julklappsinköp

Vi hade bestämt oss för att åka in & köpa dom sista julklapparna på förmiddagen idag. 
Jag vaknade före sju och tog på mig ridkläderna direkt & gick ut. Sigge fick äta lite medan jag gjorde iordning honom & halv åtta hoppade jag upp i sadeln. 
Så skönt att ha ridningen gjord tycker jag, mockningen sparade jag istället. 
Men jag hann med den också efter att ha ätit frukost och gjort mig iordning. 
Vi hittade det vi skulle ha på stan och åt lunch på Rosegarden. 
(null)

(null)

Jag blev alldeles för mätt så när vi kom hem somnade jag fem minuter i soffan, efter att ha lunchat hästarna ute i solen. 
(null)

Jag mockade hagar,  tränade pilates och stickade sen. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0