Uppesittarkväll

Jag red före frukosten idag med. 
Tycker att det funkar bra & är smidigare att bara gå ut & mocka sen. 
(null)

(null)

Annars har jag städat lite och varit & handlat den sista maten, det som fattades. 
Solen sken på dan så vi tog en liten promenad också. 
Vi (S,D & jag) gjorde ett försök att fota hästarna i det fina vädret. Det var inte det lättaste. Sigge blev uppspelt utan täcke i kylan & undrade vad som skulle hända & Charm skakade av sig sin tomteluva hela tiden & ingen av dom ville stå stilla. Jag lägger upp några av bilderna imorgon. 
Stephie och Danne bjöd in till uppesittarkväll med jättegod mat, efterrätt och en massa godis. 
Vi åt bakpotatis, små västerbottenostpajer och rostbiff, olika skinka, salami & bresaola. 
(null)

Så gott!
Till efterrätt fick vi fruktsallad med kladdkaka och grädde. 
Sen spelade vi Bingolotto & ingen av oss lyckades vinna någonting. 
(null)

En jättemysig kväll där den blivande mormorn till slut fick en liten hälsning (spark) från den lilla 💕
Dags att sova 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0